Nirvana in Fire 2
Can a young martial arts student fight against powerful political foes who seek to destroy his family and the nation? Xiao Ping Jing (Liu Hao Ran) is the second son of the respected Xiao warrior family who is training in martial arts at Langya Hall. His older brother, Xiao Ping Zhang (Huang Xiao Ming), is a powerful general of the Changlin Army protecting the Liang Dynasty, along with Ping Zhang’s wife, Meng Qian Xue (Tong Li Ya). When corrupt politicians go after the Changlin Army, Ping Zhang is poisoned on the battlefield. As Ping Jing sets out to investigate his brother’s death, can he win over the loyalty of the new young emperor to save the nation? “Nirvana in Fire 2” is a 2017-2018 Chinese drama series directed by Kong Sheng and Li Xue. It is a sequel to the 2015 hit drama series “Nirvana in Fire,” which is based on the novel by the same title by Hai Yan. “Nirvana in Fire 2” is produced and directed by the same team as the original “Nirvana in Fire” but stars a completely new cast.