Shomuni
Shomuni is a comedic TV drama serial based on the Japanese manga of the same name by Hiroyuki Yasuda, though much of the details have departed from the comic. Released in 1998, Shomuni was a surprise winner of the ratings war for drama serials aired in Japan between April and June, despite being projected to finish a lowly thirteenth in a survey conducted by a major TV station.