Sirius the Jaeger
In Imperial Tokyo, a group calling itself "Jaegers" secretly hunts the vampires seeking the Ark of Sirius; among them is young werewolf Yuliy.
The Revenant Howls in Darkness
Yuliy and the Jaegers plan an assault on a vampire meeting in Shanghai, then follow the ringleaders across the sea to Tokyo.
After Agatha's attack, Yuliy recovers at the house of a doctor conducting advanced research; Agatha hasn't given up yet.
Shaken by his encounter with one of the vampires during the attack, Yuliy recalls his childhood and how he came to meet Willard.
The team investigates the researcher's death, and Willard crosses paths with a secret agent; Yuliy and Dorothea head to Shizuoka.
The vampires determine that the Ark of Sirius isn't in Tokyo, but they still have one task left in the city; Willard learns something urgent at the bar.