Teppan
Teppan Teppan is a Japanese television drama that aired on NHK in 2010–2011. It was the 83rd Asadora. It starred a new actress, Miori Takimoto, in the role of a young woman raised by an adopted family in Onomichi who learns of her real grandmother and decides to move to Osaka to start an okonomiyaki restaurant. The title word "teppan" refers to the metal surface on which okonomiyaki are cooked.