That They May Face the Rising Sun
Joe and Kate Ruttledge have returned from London to live and work among the small, close-knit community near to where Joe grew up. Now deeply embedded in life around the lake, the drama of a year in their lives and those of the memorable characters around them unfolds through the rituals of work, play and the passing seasons as this enclosed world becomes an everywhere.