A Doggone Adventure
Just Jesse the Jack Russell enlists a group of junior detectives and their dad, host of a popular TV show, to help him unravel the mystery behind his telepathic talents. But things get even more mysterious when they find themselves entangled in a world of UFO’s and secret agents. 'A Doggone Adventure' is a rip roaring, fast-paced adventure for all the family.