Amy Schumer: Mostly Sex Stuff
Nothing is off limits for Amy Schumer in her first original one-hour stand-up special. Schumer airs every hilarious, messed-up detail of her dating and sex life, from encounters with unexpected body parts to hate-filled personal grooming appointments.