August: Osage County
August: Osage County tells the dark, hilarious and deeply touching story of the strong-willed women of the Weston family, whose lives have diverged until a family crisis brings them back to the Midwest house they grew up in, and to the dysfunctional woman who raised them. Starring Academy-Award winners Meryl Streep, Julia Roberts and Chris Cooper, Academy-Award nominees Abigail Breslin, Juliette Lewis and Sam Shepherd alongside Ewan MacGregor, Benedict Cumberbatch and Dermot Mulroney.