Avril Lavigne: The Best Damn Tour - Live in Toronto
The Best Damn Tour: Live in Toronto captures Avril Lavigne’s brightest, most colorful concerts to date, Avril’s biggest hits take center stage, including the worldwide smash “Girlfriend,” plus “Complicated,” “Sk8er Boi” and “My Happy Ending.”