Beowulf
To the realm of King Hrothgar comes mighty Beowulf. The king's hall has been decimated by the beast Grendel. Beowulf destroys the creature, but its cunning mother snares the warrior for one night of passion. Although Hrothgar's people think the curse has been lifted, she lies in wait for her moment of revenge.