Çalgı Çengi İkimiz
Salih and Gürkan are cousins who are both musicians. They have take Tarkan as an example for themselves to become international music stars and they decide to become wedding singers as a steppingstone but they never seem to make it to the next step. These two cousins, who took off on the path to stardom, have no other talent besides their music and they manage to make an entry into the mafia world because of their bad luck. The fact that they lack talent is quickly realized there as well and they are forced to perform at the weddings of shady individuals as mafia’s morale team. When they decided to leave the mafia family, to which they have no idea how they became members of in the first place, they are presented with an agreement. They take on their first real assignment when they are ordered to abduct the officiator from one of the weddings they are performing at. The officiator, who turns out to be the same man that discovered Tarkan while he was singing, wants to turn the two cousins into stars. The man who is their way out of the mafia also becomes their savior from poverty. They must now make a choice...