Deathstroke: Knights & Dragons
Mercenary and master assassin Slade Wilson leads two lives: one as the relentless killer known as Deathstroke and the other as a dedicated family man. When these worlds collide, forced together by the vicious terror group known as H.I.V.E., it is the killer in Slade who must fight to save his loved ones, as well as what remains of himself. With his soul torn apart and his young son held captive, Deathstroke will have to atone for the sins of his past to fuel the battles of his future!