Grand Maison Paris
Natsuki Obana and Rinko Hayami opens a new restaurant in Paris, France. Running a restaurant in a foreign country is very difficult for them. They even have a hard time sourcing satisfactory ingredients for their dishes. One day, due to a mistake at a gala dinner, Natsuki Obana promises his former mentor that if he doesn't get three Michelin stars he will quit the restaurant and leave France.