Grant Morrison: Talking With Gods
Philosopher, pop-icon, shaman and storyteller, as one of the most influential comic book writers in the market today, Grant Morrison is all of these things. His explosive and often controversial 30 year career has made him a household name for comic fans, and he shows no signs of slowing down.