In Whose Name?
Immersed in Kanye West (Ye's) world of extremes for 6 years, Nico Ballesteros documented over 3,000 hours, bearing witness to brilliance, breakdowns, triumphs, turmoil, paranoia, and intensity that increasingly shaped Ye's world.