J Balvin - Bruuttal
J. Balvin returns to his hometown of Medellín, Colombia to perform a special anniversary concert entitled 'BRUUTTAL'. A musical journey that begins with his early songs and ends with his most recent, multi-platinum album, ' Energía.”