Kids Chasing Paradise
The story of children radicalised by extremists, and the activists dedicated to saving them. Childhood is supposed to be a special time in a person’s life: a time to grow and play; to explore and learn about the world. But today, extremists are radicalising and abusing children, teaching them hatred and violence. Kids Chasing Paradise follows the courageous journeys of three women who have lost a family member to extremism, as they go on to become champions of activism for children worldwide. An exploration of the personal stories of ordinary people becoming extraordinary activists in a bid to save children from radicalization.