Mario Puzo's The Godfather, Coda: The Death of Michael Corleone
Ex-don, Michael Corleone, tries to legitimise his family's interests while at the same time keeping his daughter out of the family's seamier dealings. His descent accelerates as the Vatican becomes involved and events from the past conspire to keep him involved in a world he is trying to forget.