Return to Forever - Returns - Live at Montreux - 2008
Return To Forever's triumphant performance at the Montreux Jazz Festival was impeccably recorded with a multi-camera crew, and featuring a number of audio options, it's the perfect document of a tour that brought unexpected mass popularity back to fusion.