Role Models
Prepare yourself for the most irreverent and funny comedy that brings new meaning to juvenile delinquency! As the world's least-likely mentors, Danny (Paul Rudd) & Wheeler (Seann William Scott) must put aside their selfish, sarcastic and party-driven ways in order to give two odd, foul-mouthed kids invaluable wisdom about life, love and heavy metal. With a supporting cast of comic all-stars including Elizabeth Banks, Jane Lynch, Christopher Mintz-Plasse and Bobb'e J. Thompson, Role Models is "a surprisingly clever comedy" (Claudia Puig, USA Today).