Romantik Komedi 2
Zeynep is married to Ergün and Esra is preparing herself for marriage with Mert. Didem is the last one of her friends, who is unmarried. Because Cem still hasn’t popped the question, she begins to read a book: The way to marriage. Allthough she follows all of the advice in the book, everything turns out differently. Cem is a popular actor and shares the main roles with his colleague Gözde, in a movie. This is reason enough for Didem for being jealous. So, Didem and her girlfriends begin to trace his every step, including Mert’s secret stag party. The developments during the stag party afford many surprises for everyone.