The Boy Who Cried Werewolf
Meet the Sands family, David and his two children Hunter and Jordan. After falling on hard economic times, the Sands find out their long-lost relative, Dragomir Ducovic, has willed them his mansion in Wolfsberg, Romania! Naturally, they hop on a plane to check out their new home, Wolfsberg Manor, an ancient gothic castle lorded over by the mysterious Madame Varcolac.