The Ipcress File
London's top intelligence officials enlist dauntless agent Harry Palmer to solve the kidnapping and brainwashing of prominent scientists. Tensions mount as Palmer sidesteps and outwits double agents and rogue CIA agents to prevent the documentation of these "brain-drainings" from being sold to corrupt foreign powers.