The Killer Meteors
Jackie Chan is one of only two men who are proficient with a unique secret fighting weapon earning him the name of Killer Meteor. When a nobleman is poisoned by his wife the Killer Meteor is hired to kill her and retrieve the antidote for the poison... There is one small problem - she is guarded by four of the world's greatest fighters and a small army of killer fighters.