Bob Dylan: The Other Side of the Mirror
Dylan’s historic Newport Folk Festival performances from 1963-65 are captured on The Other Side Of The Mirror. Watch his metamorphosis from folk prodigy to rock’s fiercely confrontational poet, as he electrified and inspired an entire nation.