Martin Scorsese's portrait of the late George Harrison, tracing his life from his beginnings in Liverpool to becoming a world-famous musician, philanthropist and filmmaker. This programme weaves together interviews with George and his closest friends, photographs and archive footage including live performances - much of it previously unseen.