The Art of Self-Defense
After getting attacked on the street, Casey enlists in a local dojo led by a charismatic and mysterious sensei. He soon uncovers a sinister fraternity of violence and masculinity while learning how to defend himself from future attacks. Casey must now embark on a dark and frightening journey that places him squarely in the sights of his enigmatic new mentor.