Wine Masters: Bordeaux
Bordeaux is one of the French wine regions where the highest priced and sought after wines are produced. Idyllically located nearby the historical town of Saint-Émilion stands Château Angélus. This is where the 8thgeneration of the family de Boüard de Laforest produces Bordeaux wines with Merlot, Cabernet Franc and Cabernet Sauvignon. Jeannie Cho Lee: “Hubert de Boüard de Laforest is a real superstar. It’s not a surprise that he is highly sought after as a wine consultant.”