Witch From Nepal
During a safari in Nepal with his girlfriend (Emily Chu), Joe (Chow Yun Fat) is unbelievably being chosen as the chief of a mystical tribe and is filled with magic power. When Joe is back to HK, a slave girl (Yammie Nam) from the tribe helps him and gives him the token of authority. Two also fall in love. The Messenger of Evil (Dick Wei) from Nepal comes to attack Joe for the token. The sacrifice of the slave girl compels Joe to fight desperately against the Evil.