Game Face
The award-winning documentary GAME FACE tells the parallel story of Fallon Fox, MMAs first transgender pro fighter, and Terrence Clemens, a young, ambitious and talented college basketball player in Oklahoma, who happens to be gay. Both realize that coming out will be necessary for their own sense of integrity and peace of mind, but the lack of a clear roadmap and the unpredictable consequences instill understandable anxiety and caution. Both Fallon and Terrence generously shed light on the struggles they deal with in their quest of finding their true selves. Jason Collins, the first openly gay NBA player, shines as a supportive mentor to Terrence.