Hot Fuzz
When top London cop, PC Nicholas Angel (Simon Pegg), is reassigned to the quiet town of Sandford, he struggles with his seemingly crime-free world ... and oafish partner Danny (Nick Frost). When several grisly accidents rock the village, it's not long before Danny's dreams of explosive, high-octane, car-chasing, gun fighting, all-out action become reality! It's time for these small-town cops to hand out big-city justice!.