Hot Shots!
In this spoof of "Top Gun," former U.S. Navy pilot Topper Harley (Charlie Sheen) is haunted by an accident in which his father lost control of a fighter jet. When Lt. Cmdr. James Block (Kevin Dunn) asks Topper to come out of retirement and help him complete a classified mission, Topper returns to active duty against the advice of his psychiatrist (Valeria Golino) and soon discovers that he may be a pawn in a devious arms manufacturing conspiracy.