In Darkness
Blind pianist Sofia overhears a struggle in the apartment on the floor above her, and it leads to the death of her neighbor Veronique. It is the start of a journey that pulls Sofia out of her depth and brings her into contact with Veronique's father, Milos Radic, a Serbian businessman accused of being a war criminal. Sofia is drawn into a dangerous world of corruption, investigating police, hit men and the Russian mafia - a world with links to Sofia's own hidden past.