Josh Blue: Delete
In his latest one-hour special, Delete, Josh Blue reveals that he is just as twisted on the inside, as he is on the outside. With an undeniably unique world view, Blue explores the preconceived ideas surrounding disability, and how the disabled community really feels about being called “inspirational.” Shot in his hometown of Denver, this hilariously thought provoking performance provides a glimpse into the day-to-day life of the loveable Josh Blue.