Jurica Road
A cruel motorcycle gang picks the wrong man to kill. A Nigerian immigrant priest named Father Tony Agege and his niece Bobbi travel down a dark, stretched road, Jurica Road. When their car suddenly breaks down, Father Tony sees a rundown shack in the distance and hopes to find help. Instead, he finds five hardcore bikers, remnants of nature, who are the denizens of hate.