Marlowe
MARLOWE, a gripping noir crime thriller set in late 1930’s Los Angeles, centers around a street-wise, down-on-his-luck detective; Philip Marlowe, played by Liam Neeson, who is hired to find the ex-lover of a glamorous heiress (Diane Kruger), daughter of a well-known movie star (Jessica Lange). The disappearance unearths a web of lies, and soon Marlowe is involved in a dangerous, deadly investigation where everyone involved has something to hide.