Martyrs Lane
In this unsettling ghost story, Leah, 10, lives in a large, old house with her family but can't quite work out why her mother seems so distant. At night, she is visited by a mysterious guest, who might be able to give her some answers. With a new challenge every night, Leah is rewarded with bits of knowledge that, when pieced together, threaten to shine a dangerous light on both the truth in her nightmares and of the world she lives in.