Monte Carlo
Best friends Grace (Selena Gomez) and Emma (Katie Cassidy) quit their waitress jobs in small-town Texas and head to Paris for a summer adventure, accompanied by Grace's stepsister, Meg (Leighton Meester). The prepackaged tour fails to meet their expectations, however, and soon their spirits sag. But, when Grace is mistaken for a British socialite named Cordelia, she and her companions head to Monte Carlo to enjoy a week of yacht parties and cute bachelors -- then the real Cordelia arrives.