Scarlet Street
Cashier and part-time starving artist Christopher Cross (Edward G. Robinson) is absolutely smitten with the beautiful Kitty March (Joan Bennett). Kitty plays along, but she's really only interested in Johnny (Dan Duryea), a two-bit crook.