Sharkwater
Arguing that sharks are misunderstood as dangerous creatures, biologist Rob Stewart travels to the Galapagos Islands, Costa Rica and other places where the animals can be found. Underwater, he feeds sharks to demonstrate their fundamentally nonviolent nature. With 90 percent of the shark population destroyed by indiscriminate hunting, Stewart joins forces with conservationist Paul Watson to fight poachers who illegally kill the animals for their fins and sell the meat to the Taiwanese Mafia.