Space Jam: A New Legacy
Superstar LeBron James and his young son, Dom, get trapped in digital space by a rogue AI. To get home safely, LeBron teams up with Bugs Bunny, Daffy Duck and the rest of the Looney Tunes gang for a high-stakes basketball game against the AI's digitized champions of the court -- a powered-up roster called the Goon Squad.