Table 19
Relieved of her maid of honor duties after being dumped by the best man, Eloise (Anna Kendrick) decides to attend her oldest friend's wedding anyway and finds herself seated among a group of misfit strangers in the back of the ballroom. As secrets are revealed, Eloise bonds with her new tablemates and discovers that friendships—and even romance—can happen under the most unlikely circumstances.