The Aftermath
In 1946 Rachael Morgan arrives in the ruins of Hamburg to be reunited with her husband, Lewis, who is a British colonel charged with rebuilding the shattered city. As they set off for their new home, Rachael is stunned to discover that Lewis has made an unexpected decision: They will be sharing the grand house with its previous owners, a German widower and his troubled daughter. In this charged atmosphere, enmity and grief give way to passion and betrayal.