Underground Orange
A Californian backpacker travels to Buenos Aires to pay homage to the Argentine pirate who conquered his hometown in 1818. Along the way, he becomes entangled in a polyamorous relationship with a gang of young actors who plot to kidnap the U.S. Ambassador.