Alaska Animal Rescue
Fly Like an Eagle
With an orphaned newborn sea otter pup, a young bald eaglet that's fallen from its nest, and rescued foxes preparing for a habitat upgrade, nobody's getting much rest.
Stranded harbor seal pups, fighting bald eagles and an ornery wood bison bull cause the Alaskan conservation centers to operate at maximum capacity.
The Alaskan conservation heroes have their hands full with an orphaned newborn sea otter pup, a young bald eaglet that's fallen from its nest, and rescued foxes preparing for a habitat upgrade.
A raven falls in fish guts, a seal swims through a fuel spill, and a keeper dives headfirst into a filthy moose pond; animal rescue in Alaska isn't always a pleasant, or pleasant smelling, business.
A rescued sea otter pup narrowly escapes one wildfire, while another presents a problem for a unique owl; an expedition to see wild wood bison is threatened as a heat wave complicates the breeding herd.