S1, E5: Lamo and Lamby are going to their Grandma's! However, a thunderstorm last night has damaged the railroad. When Joy finds out and dispatches Rex Team, the train has already left. Will Rex Team arrive in time to ensure Lamo and Lamby get to their grandma's safe and sound?