S1, E2: Superdino Rex Team is on an extensive road guiding mission so that Argen, the lost giant dinosaur heading towards the Koong Koong Town, can return to the forest! As soon as the fart commotion that suffocates everyone is over, Argen has yet another accident and gets his head stuck in a bowl. Unable to see, Argen crashes causing a billboard sign to fall towards the little dinosaur's head!