S1, E6: Kang Hyun discovers So Won, who is locked up in the storage, and takes her home, where they kiss. So Won pretends not to remember the kiss she had with Kang Hyun, and it makes Kang Hyun upset. Si Yoon is worried about his relationship with his roommate.