S1, E6: In the year 2019, eminent physicist Ye You Ning travels back to his hometown in China from abroad after many years to take care of his ailing grandfather. However, after a thunderstorm, he finds himself transported back to his school days as a student in the year 2006. He discovers that the secret of his time travel lies in the mobile phone of Xia Wen Xi, his optimistic and sunny deskmate.