S1, E4: Bom and Bo Mi no longer know what else to do to separate themselves and get their lives back to normal in their respective bodies. They think that they should start sharing their day-to-day lives to at the least be familiar with what needs to be done and how to do it. Just as they think their bodies are switched to normal, something happens.